reklama

Usmej sa

Tak som sa dnes vybrala do mesta. Nie preto, že je Black Friday. Popravde, na to som prišla až v momente, keď som prišla do mesta. Autá, svetlá, ľudia, veľa ľudí, ešte viac ľudí. No zbohom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Nevšímam si to. Kráčam si pomaly v tej mojej bubline, pomalým krokom, s úsmevom na tvári a Noelkom prehodeným na jednom boku. Ako vždy opisujem mu všetko navôkol. Sem tam si všimnem pohľady ľudí, ktorí nechápu, čo to robím. (V jednej múdrej knižke som čítala, že deťom vo vývoji treba všetko slovne opisovať a vysvetlovať a komentovať a... pre ich intelektuálny rozvoj. Riadim sa teda inštrukciami.)

S dobrou náladou vstupujem do galantérie. Zháňam háčik na háčkovanie. Nie. Neviem háčkovať. Idem sa učiť. Psychohygiena č.2. Pani predavačka nevrelým úsmevom pozdraví. Tak dobre, asi má zlý deň. Pýtam si háčik pre začiatočníka. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P: Aký chcete?

K: Neviem, poradíte mi prosím?

P: No neviem. Asi tento. Alebo, počkajte asi tento?

K: Ďakujem. A prosím Vás nejakú vlnu, bavlnu mi dáte?

P: No,ale to my tu nemáme. To musíte ísť do inej predajne. Tak chcete ten háčik?

K: Áno, ďakujem.

Vychádzam z predajne so zmiešanými pocitmi. Prečo sa ľudia viac neusmievajú? Prečo toľko negatívnej energie? Normálne sa jej podarilo nachvíľu ma vyviesť z mojej rovnováhy a odniesol si to chúďa Noel. A jemu bolo len teplo. Preto mrnčal. Našťastie sme sa pekne na seba usmiali a zasa sme to boli my. Veselá dvojka. Nemluvňa a premotivovaná matka.

Cestou domov premýšlam. O hektickom meste, o nahnevaných predavačkách, o sile úsmevu, o nás. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zajtra pôjdem zas. Asi som sa málo usmievala ja aby sa mohla usmiať aj pani predavačka. Skúsim to. Dám Vám vedieť.

kika

Kristína Jamrichová

Kristína Jamrichová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, ktorá sa rozhodla vo svojom voľnom čase tešiť dušu písaním. Písanie je priestor pre oslobodenie mysle, kde môžem opäť rohýbať fantáziu, ktorá je tak nevyhnutná pri výchove toho mojho "dzecka" (čítaj s úsmevom-nie je to hanlivé pomenovanie :) ... ) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu